Saturday, October 18, 2008

oh dikau~

Selalu saja kau bilang percaya

Sementara waktu kau penuhi dengan tanya

Keluar dengan siapa? untuk apa?

Dalam balutan Intonasi selidik dan benci

Aku tahu engkau sungguh-sungguh setia

Mengkhuatirkanku sepanjang waktu tanpa jeda

Membiarkanku membawamu sering hanya tuk sebuah romansa

Kuakui… kau sungguh luar biasa

Bukan aku tak percaya atau benci

2 hati kita menyatu jadi sepasang jiwa

Bukan aku tak setia atau mencoba

Membiarkan kau jatuh dan terluka

Hanya… jangan jadikan aku butiran pasir pantai

Hanyut di bawa ombak

Aku takkan mencelaimu untuk rasa yang aku puja

Takkan kukurangi besarnya rasa dari sediakala

Namun mengertilah… ku kan lebih bahagia

Jika dapat sebenar-benarnya kau percaya

Aku akan meninggalkanmu

Pergi untuk tempoh yang lama

Membawa diri ke kehidupan dengan pasangan yang baru






oh cinta ku, FZ 150i...


selamat tinggal Lagenda ku..



No comments: