Thursday, December 18, 2008

majlis pertunangan..




selesai sudah pertunangan dengan gadis pilihan hatiku..


eh


eh


cam ada silap je..



opss..patutla..bukan saya ye yang bertunang haha..
Siti Zubaidah binti Kamarudin yakni adi bongsu kepada bonda saya bru sahaja selamat bertunang dengan pasangannya bernama ayie atau nama sebenar tidak diketahui..


di tengah2 tuh siti zubaidah ye.. merangkap mak su saya.. yang merah kt belakang maap ye da berpunya ye..merangkap mak lang saya hehe..klu nak yang baju putih dan purple contactla saya bley kenen2kan hehe


inilah cincin pertunangannya..kuning bulat2 tuh bukan cincin k..nampak batu je


mak su saya berposing nampaknya..mungkin bakalan dia tau wajahnya masuk metro wah gitu!!
makcik2 laen cbuk mengenangkan zaman mudanya dulu..hua3 klasik da makcik oi

nih antara rombongan belah lelaki..aih makcik menonggeng nak bawak lari kek ye??





hehe..sekian salam pertunangan

No comments: